Українська Русский English
Відпочинок в УкраїніНовини туризму

Домінікана користується попитом

08.02.2019 11:27 | переглядів: 209

Мінімальна вартість пакетного туру з прямим перельотом в Домінікану станом на понеділок 4 лютого розпочинається від 70500 гривень на двох (причому навіть не на лютий, а з вильотом на початку березня). Вартість турів на найближчі дати відчутно вище, але при цьому рейси закриваються добре: судячи з онлайн-монітора Anex Tour, основна частина місць на вильоти 13 і 23 лютого вже продана. Є глибина продажів і на рейсі МАУ, який завантажують Travel Professional Group та інші туроператори: на виліт 7 лютого місць немає, поодинокі місця залишаються на наступну дату - 18 лютого. Про це mastertura.com.ua розповіли в туркомпанії.

Слід зазначити, що хороша динаміка продажів по Домінікані спостерігалася і в середині січня. У лютому ж, як правило, продажу починають провисати, але поки цього не сталося. У чому ж причина збереження високої популярності такого дорогого екзотичного напрямку? Керівник департаменту продукту і бронювання Європи, екзотики і Карибів TPG Анна Папуша зазначає, що високий попит і глибина продажів обумовлені хорошими результатами раннього бронювання. А також тим, що варіант з прямим перельотом зазвичай виявляється на 200-300 доларів дешевше, ніж на регулярних рейсах інших авіакомпаній (серед яких, до речі, немає прямих перельотів). "Хоча все одно основна маса туристів набуває тури ближче до вильоту. Мабуть, сподіваючись, що ціна все-таки знизиться. Але запити на глибину теж є, в тому числі не тільки на березень, а й на квітень і травень", - зазначає співрозмовниця .

На думку директора "Туристичной Хати" Олександра Оліфіренко, свою роль в тому, що напрям «вистрілила», зіграла правильно спланована маркетингова стратегія обох туроператорів, яка і дала позитивний ефект. Експерт звертає увагу на те, що і Anex Tour і TPG розташовують сильними роздрібними мережами, в які в першу чергу і переадресовуються запити на відпочинок, в тому числі і по Домінікані. "До того ж один з гравців надавав агентствам, які продають цей напрямок, високу комісію, що доходила до 14%. Це стимулювало продажі і дозволяло агентствам бути більш гнучкими в плані надання знижок. Не будемо забувати і про промо-прайсах, які теж привертали увагу туристів ", - констатує Олександр Оліфіренко.

https://mastertura.com.ua

Читайте також

Тури на Хайнань значно дорожчають Читати повністю

У бортове меню МАУ додали міцний алкоголь Читати повністю

Туреччина оголосить нову війну сигаретам і кальянів Читати повністю

Одещина відтепер має туристичний каталог Читати повністю

Тернопіль кличе на безкоштовні етноекскурсіі Читати повністю